okuyanannee Gece uyanmasını mı beklemeliyim yoksa 3 saat aralığında uyandırmalı mıyım çünkü bazen uyandırdığım zaman almıyor ve hırçınlaşıyor
Zdk okuyanannee 3saatte acıkmayabilir artık büyümüş. Artık uykusu beslenmesinden daha önemli demişti doktorum. Acıktığında uyanıyor ellemeyin :)
Metehan123 Ben gece uylu sersemi alip kucagima emziriyorum ama 3 saatte bi degil aksam 9da yatiyo gece 3te emzirip koyuyorum yatagina telrar daliyo zaten geri kendi 5 6 gibi yine ayakta zaten
Teemo07 Allahım benimki neden saat başı emmek için uyanıyor peki 🤦🏻♀️1.5 saatte 1 kalkıyor.5 bucuktan beri ayaktayız aglayarak uyandı.
Metehan123 Teemo07 hep mi oyleydi yoksa doymuyo da olabilir 2 aylikken benimki oyleydi tartiya cik8nxa doymadigini anladim
Teemo07 Metehan123 3 aya kadar 2.5 saatte 1 kalkardı.3ten sonra Ne olduysa 1.5 saate düştü. 4 e girecek 5 gün sonra