Hafisee 25 günlük bebeğim var şimdi uyandı gözünün biri çapaklanmış yarısına kadar . Annem dedi ki üşüttü ondan oldu üşütmeyle çapak baglantılı mı ya
Elif-Liya Hafisee Olabiliyor canım ılık suyla pamuk veya bezi ıslatıp gözünü sıl 10_15 dk aralıklarla geçer
Destina16 Hafisee hayirrrrr anne karnında olan bir şey. Benim bebeğimde öyle oldu iki ay uğraştık göz damlası kullandık geçti gitti üzülmeyin usutmeyle alakası yok
-erCansu- Hafisee usutmeyle alakası yok bebeklerde oluyor genelde gözyaşı kanalı tikalidir onun için doktorlar masaj öneriyor ılık su pamukla silebilirsiniz
Hafisee Elif-Liya anne sütü damlatın yazıyor google da ama bence miktop kaptı dün yürüyüşe cıktık sadece 2 dk havaya baksın diye yüzünü açtım topraklı rüzgar esti ondan mı oldu acaba
Melekatak Hafisee gece yatarken ya benimde evin çok sıcaktı bitersen demek ki serin geldi sadece gece yatarken