defneaselinannesi26 Kızlar birden oldu çığlık atarak uyandı rüya gördü galiba evde hamazinc trysod bepanthol pişik kremi var ne sürsem kantoron yağı sürsem cildine hassa mı gelir daha iki aylık yada doktor a mı götürsem bilemedim [url=https://www.hizliresim.com/4sff640][img]https://i.hizliresim.com/4sff640.jpeg[/img][/url]
Dilayy58 defneaselinannesi26 canım böyle çizikler bizdede çok oldu🙂 hicbisey yapmadım sürmedim taze bebek cildi olduğu için yüzünü yıkayınca banyo yaptırınca hergun biseyi kalmıyor geçip gidiyor 😉 Canı acısa durmadan ağlardı 🌹
Zdk defneaselinannesi26 tırnaklarını kesmiyor musunuz yanlış anlamayın ama çok çizilmiş sanki. Tırnaklarını düzenli kesin elini gözüne de sokabilir o daha tehlikeli. Bu çizik iyileşir bebeklerin cildi çabuk yenileniyo ama gözüne sokarsa sıkıntı olur
Petitom defneaselinannesi26 rüya görmemiştir yüzünü çizdiği için canı yanmıştır o yüzden ağlamıştır bebeklerin cildi çok çabuk iyileşiyor geçer hemen
Zlm defneaselinannesi26 çizerken acımıştır sadece çocuk bunlar olur öyle benimkide kulağını kanatmis geçen kırmızı bı kan topu vardı minik oluyo bazen üzülmeyin
defneaselinannesi26 Dilayy58 hergün duş aldırıyorum zaten bizde hep olurdu bu defa kanayınca çok korktum teşekkür ederim sağolun
defneaselinannesi26 Zdk düzenli kesiyorum bende kendimi suçladım ama kesmeyi denedim şuan yok keseceğim uzunlukta tırnağı kırılıyor zaten 😥
defneaselinannesi26 Petitom uyuyordu ben uyanıktım birden oldu ağladı ıkınıyordu 5 dk öncesinde de kaka yapmak için 😢 geçer inşallah
BademsMam defneaselinannesi26 yüzüne birşey sürmenize gerek yok gözün hemen altında zaten sürülmez. Özellikle yazdıklarınız hiç sürülmez. Kendi kendine iyileşme sürecine bırakın
irva defneaselinannesi26 Doktora götürmene gerek yok canım.Bizlerde de oldu o dönemlerde.Bebek cildi tazedir iz kalmaz zaten bir kaç güne geçer.
Aalya defneaselinannesi26 benm bebegim de cok kanattı yanagını burnunu kulağını bir sey yapmadm. Kanı sildim birkaç gun ıcınde gecti zaten