Gozdesysl Kızlar çok erken değil mi yaklaşık bir aydır elleri sürekli agzındaydı bugün farkettim alttan bir tane çok hafif diş patlamış bu ilerde sorun olur mu aynı durum yaşayan var mı bilgilendirirseniz sevinirim
Nebicimanne Gozdesysl yasamadim bebegim kucuk ama ben de 4 aylik cikarmisim dislerimi 29 yasindayim hic disim curumedi dis problemi yasamadim yani bi sorun olacagini sanmiyorum