Sanyamm Selam hanımlar 10 gün önve sezeryan doğum yaptim sırtımda çok ağrı var ve küçük idrarımı yapark2n yanma ve kaşıntı var sizd3 de bu durum aynı mı
Melin16 Sanyamm bendede vardı ama her yaptıgımda olmuyordu doktor kontrolünde sormuştum sondadan dolayıymıs bir süre devam eder geçer demişti bana 17.güne girdik hala bile bazen oluyor
nilaylks Sanyamm yanma sondadan dolayı oluyormuş bende de oldu belki yirmi gün falan Sonra geçiyor geçmiş olsun
Krm91 Sanyamm aynı şekilde yanma ve kaşıntı var bugün doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek 17 gün oldu benim de
Metehan123 O sirt agriniz bi sure olur ben sanki beni 2ye boluyolarmis gibi agri cekiyodum 4 ay oldu dogum yapali sukur ne bel ne sirt agrim kaldi