Kucukhanimkiz Kızlar emmizirken çilek portakal özellikle domates yemeyin diyenler var....diğerleri asit ama çilek de sakıncalı mi anne için...sütten geçer diyorlar....sizler yiyor musunuz.....
Deletedmom345 Kucukhanimkiz Yediğiniz besinler gaz yapıyorsa bebeğinizde yemeyin.Deneme-yanılma yöntemiyle kendiniz gözmlemlersiniz ancak bunu. Boşuna kısıtlama yapmayın derim.
thelake Kucukhanimkiz Etrafı dinlerseniz ac kalır sınız ben yedim hiç bişeyde olmadı bi salsalar artik şu lohusalari ya illallah artik..
Esracim Kucukhanimkiz bana da dediler ben herşeyi yedim ama portakal ile kuru fasulye ve nohut bebeğe çok gaz yaptı sonra kestim yemeyi
Cglmsl O dediklerinizi hep yedim ben. Bi sorunumuz olmadı bizim. Emzirirken değil de 1 yaşına kadar çocuğunuz yememesi gerektiğini duymuştum. Çilek kivi vs alerjik meyve portakal limon da asit içerdiği için sakıncalıymış.
Ftmsnny Kucukhanimkiz benim doktorum saydıklarınızı 1 yaşımıza kadar yasakladı sütten geçer diye . Çilek domates en alerjik reaksiyon gösteren besinler portakalda asitten dokayı pişiği tetikliyor
[silindi] Kucukhanimkiz ben canım ne isterse yedim gaz olucaksa oluyo zaten. Bide her bebek aynı değil deneyerek bulmalısınız