Damdenal Merhaba kizlar 5 aylık kiz bebegim bir kac gunden fazla oldu idrarini cok cok az denilecek sekilde yapiyor bezini her degistirmemde bos resmen. Acaba sizinde basiniza gelen varmı
cutemommy Damdenal neden doktora gitmediniz enfeksiyon vardir bebeginizde birkac gun kendiniz yapamasaniz nasil olurdunuz hic düşündünüz mü m? Yazik yavrucağa
Lisa3349 Damdenal Acaba doymuyor mu canm terlede atabilir sık sık emzirin su verin 4-5 saat kalsın gözlemleyin yine yapmıyorsa mutlaka Dokktura göster canm .
Selinbam Damdenal benimki de 5 aylık oğlum aynı şekilde hava çok sıcak çok terliyo az emiyo bi de bence terle atıyo suyu endeksiyon olsa hasta gbi olur keyfi de iyi
Damdenal cutemommy yapiyordu ama azar azar, ben bi de altini cok sık degistiren biriyim normal diye dusundum bugunde uzun sure altino degistiremedim 4 saatlik bi sure bu. Yapmamis hic . Yoksa bilerek olan birsey tabiki degil, suclar gibi yazmissiniz.
Ohaezgi cutemommy ay niye böyle tepki veriyosunuz kadıncağız sormuş. O ister mi bebeğine kötü bişey olsun
Damdenal Lisa3349 zaten beni yarim yarim emiyor dogdugundan beri2 saate zor bekliyor. Hava cokn sicak olmasina ragmen ayaklari soguk ve sulu gibi, bende ayaklari usuyor diye corap giydiriyorum
Kursad_1201 Damdenal terliyor yavrucak emzirseniz de madem yeteri kadar almıyor mutlaka su da verin bebeğ bol bol. Ben doğduğundan beri su veriyorum hatta mamadan memeden çok su seviyor ve içiyor hiç bir zararı yok suyun. Bu sıcaklarda bol bol verin yavrucağın içi yanmıştır annesi gözlemleyin bir gün daha sonra yapmaz ise yaparsa da kokulu ve koyu renkte olursa bir doktora götürün. İnşallah birşey olmaz
Damdenal Selinbam hastaneye getirdim, mesanesi sıkışmış dedi, hortumla bosaltti doktor ve kan tahlili yapti
Damdenal Selinbam sagol, teşekkür ederim. Herseyi gayet normaldi, hic bi belirtisi yoktu bezinde farkettim, bezini bazen buyuk kizim ,bazeen babasi degistirir onlarada sorunca ortaya cikti. Ama simdi yine ayni cok az yapiyor 😔
Begumkenan Canım huysuzluk var mıydı peki ? Benimde oğlum öyleydi fakat sıcaklardan denildi az su içiyordu birde hiç denilecek kadar
Damdenal Begumkenan yok canim hic bibhuysuzlugu yok herseyi gayet normal idrar ve kan tahlili yapildi onlarda normal cikti kendini cok kasiyor dedi dun gorurdum doktora ama hâlâ ayni cok az yapiyor suyunuda iciyorum surekli. Cok canimi sıkıyor bu durum ya
Damdenal Sarekuzu_19 teşekkür ederim. Ben enfeksiyon diye dusunmustum ama cok sukur temiz cikti zaten enfeksiyon olsa yanar duramaz aglar surekli
Damdenal Pnr22 mesanesi sıkışmış dedi. Kendileri bosaltti ama zorla kendini cok kasiyor dedi. Mesane sıkışması da bazi bebeklerde gorulebilir endise etmeye gerek yok dedi insallah huy etmez onu