Eses35 İYi gecelerr. Dün öğlen 11 aylık bebegim mama sandalyesnden düştü ayaga kalkmıs icinde otururken. Takip ettik olumsuz bir durum olmadı ama suan karın agrısı var ishal sekılde tuvaletini yaptı cok huzursuz. Düşmeyle alakalı mıdır cok korkuyorum. Bilen var mıı
Bebegimm111111 Eses35 bu durum onunla alakalı olmasa bile içinizde kuşku kalacağına götürün rahatlayın. Çünkü en ufak bir şey de daha fazla telaş yapacaksınız. İnşallah birşeyi yoktur kuzunun🌸❤
asz Eses35 canım düşmeyle alakalı değildir ama bu ara ateş,ishal,karın ağrısı ve kusma salgını varmış çocuklarda.hem bu uygulamada hem çevremde çok denk geldim bu ara.doktora götür sabah mutlaka.
BademsMam Eses35 keşke direk hastaneye götürseydiniz. Benim kızımında yataktan düşmesi sonucu kafatası kırıldı ve hiçbir belirti yoktu ağlamadı bile çok.
BademsMam Eses35 1 gün yoğun bakıma aldılar 2 gün normal odada tuttular takip ettiler serum ve ilaç verdiler kanama olmuş mu diyede tomografi ve röntgen çekildi hep
Eses35 BademsMam kaç aylıktı bunu yaşadıgınızda canm ? Benım oğlan 11 aylık günlük hareketlerinde oyun oynamasnda falan bi değişiklik yok ama keyifli yine de var mıdır sıkıntı
BademsMam Eses35 ayı farketmiyor 5 aylıktı o zamanlar. Sizin bebeğiniz de çok yüksekten düşmüş bir doktorun kontrol etmesi gerekli