Kızım 1 yaşında saat 11 gibi sıralarken sırt üstü düştü kafası yere çarptı biraz sert bi şekilde bende kafasını soğuk suyun altına soktum bi an o sıra bişey yoktu uyumakta zorlanıyodu kafası acıyor diye yatırınca uyanıyordu sonra uyudu az önce uyandı emzirirken bi baktım şişmiş ama kızarıklık yok içi sıvı gibi yumuşak yara yok ambulansı aradım içten az bi kanama olmuş olabilir takip edin sabah emin olmak için doktora götürün dediler ama içim içimi yiyor kusma yok burundan kulaktan akıntı yok bilinci açık uyku hali yok zor uyuyor hatta ne yapmalıyım buz koymalı mıyım sabaha kadar yoksa şimdi hastaneye gitmeli miyim? Eşim asker başka şehirde tek başımayım araba yok