2 aylık bir anneyim ilk bebegim ve eşimle birlikte korona atlattık bebeğimle bizimle birlikte karantinadaydı üç gündür bebeğimle sıkıntı var meme de durmuyor emmek istemiyor sürekli ağlıyor kucağa alınca susuyor sürekli kusuyor ve bu gece de yeşil mukuslu kaka yaptı telaslaniyorum ama eşim beni hiç anlamıyor sürekli birsey olmaz deyip dönüp arkasını uyuyor bir de beni pinpiriklik ile suçluyor
Haksız mıyım sizce bir ebeveyn için fazla mı detayciyim
Siz korkularının endişelerini nasıl yendiniz ben yapamıyorum iki aydır her saniye gözüm kulağım onda ve bu beni bedenenden ziyade psikolojik olarak çok yoruyor
Lütfen benim gibi olanlar yada olup atlatanlar nasıl yaptınız bana da akıl verin