Tubakaya Kızlar bebegımın ayagına yamukluk vardı dışa dogru dogdugu zamn ben sürekli egzersiz yaptım suan 5 ayını doldurdu 3 defa götürdüm doktora birşey yok egzersiz yap dedi ama bilmiyorum sizde yasadınızmı bu durumu
balannesiii Tubakaya bizimde öyleydi canım ikiside ama zamanla düzeldi ben zayıftım cok karnım cıkmadı sıkısmıstı bebek artık o yüzdendi ama bir iki haftasonunda birşey kalmadı
DefneErcis Yaşamadım ama arkadaşımın bebeğinin ayağı yamuk doğdu doktoru masaj yapın her gün dedi masajla düzelir dedi