Aselduru88 Bize en yakin oda oturma odasi ve camini actik cok korkuyorum üşür diye ustunde tek kat müslin örtülü kayseri 14 15 derece arasi kapatsammi cami mutfak en uzak mutfagi acardik normalde
Tahannesi25 Aselduru88 çift taraflı olup esmedigi sürece sıkıntı yok ben hemen odanın yanında ki banyo cami açık onlarında havaya ihtiyacı var uzun kollu zibin ile yatıyor sadece bacağı açık ve üzeri Müslin ile örtülü ona rağmen kendi ayakları ile itip açıyor sıcak bunalıyorlar onlar da bizim gibi
Ygtakn Aselduru88 kuzuö havalar cok sıcak bebek kac aylık bilmiyorum ama ben ankaradayım evim esertepede de burası baya eser tek cam acarım ki hava alsın sıckatna biz de cocuk da etkilenmeyelım dıye
bebegimlebuyuyorum Aselduru88 Çocuk odasının penceresini açmayın bence çok sıcak değilse. Ben geçenlerde açık unuttum soğuk aldı bebeğim hala devam ediyor hırıltısı.