Prenseslergibiydim Arkadaşlar bebeğim 4,5 aylık hipp mama’ya artık gerçekten para dayanmıyo🥺 muadili olarak ne önerebilirsiniz? Nasıl hem sağlıklı hem de doyurucu bi mama bulabilirim 😪 çok üzgünüm lütfen yanıtsız bırakmayın…
Aleynablt Prenseslergibiydim bizde hipp mama kullanıyoruz ve gerçekten para dayanmıyor. Ben bir ara sma denedim oğlumda ama hipp mama sma’ya göre daha yoğun kıvamlı olduğundan büyük ihtimalle oğlum bir türlü sma’ya alışamadı mama yemek istemiyordu bizde mecbur yine hipp mamaya devam ediyoruz duyduğum araştırdığım kadarıyla hippten sonra sma çok iyi diyorlardı siz bir deneyin isterseniz anne sütüne en yakın onlarmış belki sizin bebeğiniz sevebilir.
Yagmuurr Prenseslergibiydim similac hem kardeşime hep oğluma kullanmıştık hiç sorun yaşamadık tavsiye ederim
Linamommg Prenseslergibiydim hıpten sonra bebelag gold tabıkı bende gectım en ıyı mama bebelag gold ane sutune yakın hemde sındırımı kolaylastııryo
Prenseslergibiydim Doctor doktor musunuz acaba? Ve içeriğini araştırdınız mı? Bebelac ve Gold arasında ne fark var 🧐
Doctor Prenseslergibiydim evet doktorum. Bebelac goldda diğerinde olmayan prebiyotik olduğu için sindirime destek sağlar.
safishsultan Kesinlikle sma optipro kullanmanızı tavsiye etmem elbette her bebeğe göre değişebilir ama benim bebeğimde aşırı gaz sorunu yarattı çok kusturuyor eski formülünde değil optipro olarak değiştiği için onun dışında hipp mamaya benzer bebelac gold sindirimi kolay doyurucu bir mama tavsiye ederim. Nacizane fikrim bebeğiniz mamasından memnunsa değiştirmeyin derim yarayan memnun kalınan bir mamayı bulmak zor. Onun dışında hekiminize danışmanızı tavsiye ederim uygun fiyatlı aynı içerikli mamaları en iyi onlar bilir🤗
Annedeolduk_01 safishsultan tuhaf bende kızıma doğduğundan beri sma optipro kullandım hiç bi sorun yaşamadık bebekten bebeğe değişiyor gerçekten
Alp16 Bizde hipp kullanıyorduk denemek için küçük bi kutu bebelac gold aldım bebeğim içti gaz yapmadı bende ona geçiş sağlıcam 5 günde bir 350 gram hipp bitiriyoruz çünkü