Merhabalar, bebeğimin göz beyaz kısmında kabartı ve kanlanma farkketim yaklaşık 1 hafta önce ertesi günü doktora gittik. Mikrop kaptığını söyledi. Fakat gün be gün daha kötü oluyor. Üstelik diğer gözünde de hafif var gibi. Bunu yaşayan oldumu aranızda? Benim araştırmalarım sonucu kuş kanadı rahatsızlığı gibi. Sabah göz hastanesine götüreceğim. Doktor tavsiyeniz varsa yazın lütfen. Çok kafama taktım uyuyamıyacağım☹️