Kızlar marhaba hayirli geceler şimdi size bir soru sorucam fikrinizi almak istiyorum açıkçası benim eşimin çalıştığı fabrika tatile gönderiyor Antalya’ya Antalya Kemer kura çekildi bizede çıktı şansımıza herşeyi fabrika karşılıyor yani normalde bu gece yola cikicaktik Allah’ın izniyle 8 aylikta bir bebeğim var ama Antalya’da ki son durumları biliyorsunuz sürekli bir yerler yanıyor bizim gidicegikiz yerde de 3 yangın olmuş bugün ama kontrol altına alınmış normalde fabrikanın iptal etmesini beklerdim ama etmedi fabrikada çalışan arkadaşlarında eslariyle gudiceklermis ama ben ozzellikle.biz eşimle riske atmak istemiyoruz çünkü 8 9 saat oturduğumuz yerden Antalya siz olsaniz ne yapardınız gidermiydiniz yoksa riske atmazmiydiniz fikirlerinizi söylerseniz sevinirim