3 ay 13 günlük oğlum, birkaç saniye bacağı titriyor bugün farkettim ki emziği emerken çenesi de titriyodu 5 saniye titreyip düzeltiyor , size böyle olmuş muydu bide Aptamil kullanmıştım ilk 1 buçuk ay , sma kullanıyorum 2 aydır, daha şekersiz acaba mama şekersiz mi geldi yoksa başka sebep mi yarın doktora götürcem tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum