Ozlm280 içiniz rahat olsun hastaneye de gitmissiniz oluyor öyle çok kötü bir his biliyorum pusetten değil ama bizde bir kaza geçirmiştik içinizi ferah tutun yatın ve dinlenin merak etmeyin bebeğiniz iyi ve dinlenmiş motive olmuş bir anneye ihtiyacı var. Ayrıca düşe kalka büyüyecekler çok dikkat istiyor çok sorumluluk gerektiriyor geçmiş olsun canım 🙏