tosbikannesiiii arkadaş güzel yerden yaklaşmış peki prima mı kullanıyorsun.bende kaka yaptı sanardım ama çiş yapmış olurdu.iğrenç bi kokusu vardı (bez kullanılmamışken sorun yoktu işeyince oluyordu)bir de siz azda olsa su veriyorum demişsiniz bence su miktarını arttırın çünkü çok sıcak hava.yeterli gelebilir sana ama yetmiyordur(4 aylık demişsin bu arada ama yine de ver)ayrıca testte sorun yoksa endişe etme canım.bişeyi yoktur.pipi ucu da altı bezli ,hava sıcak olduğu için.malum idrarda asit vardır.haliyle normal(benim oğlumunda pipi ucu kızarıyordu)şuan 17 aylık oğlum, uzun zamandır kızarık değil.ama gün içinde çok fazla su tüketir oldu son 1 aydır.siz de benim gibi alarm kurun saat başı 3 çay kaşığı su verin.ben her saat başı ufak çay bardağı ile veriyorum nasıl kana kana içiyor.