Minik12 postu açarken bile elim titredi inş foto yoktur diye dua ederek açtım, yalnız o çok meret bişey inşallah yuvası yoktur çünkü bi tanıdığımız baya lüks olmasına rağmen evi hamam böceği sorunu yaşadı uzun süre ilaçla da çözemediler en son artık yuvayı aradılar te küvetin altındaymış söktüler falan anca öyle kurtuldular, çok büyük fobim bunlar benim ya