Sorum şu ki 2 haftadır bezi bıraktık 24 aylığız herşey güzel çiş de asla sıkıntı yok,gece bağlama yok gelince söylüyor kakaya gelince korkuyorum diyor 5 saat WC de geçiyor oturtmayım diyorum salona geçiyoruz kakam geldi diyor geri gidiyoruz oturmaya artık yapmaz diyorum içeri geliyoruz küloduna yapıyor kabız değil hergün posalı vermeye dikkat ediyorum kakalara by okuyoruz teo okuyoruz sorun yapsın yıkanır ama yarım gün WC de geçiyor şeytan dön beze diyor sabrım kalmadı ama çişi öğrendi