Kızlar kabin bebek arabamızı 3-4 gün önce arabamızı park ettiğimiz yerde unutmuşuz. Akşamdı bebek ağlıyordu. Dalgınlığa gelmiş sanırım. Biri de alıp götürmüş. Bugün dışarı çıktık baktık bagaja bebek arabası yok😢
insanlarda hiç insaf kalmamış alacak durumumuzda yok.Bebek arabasını niye çalar ki bi insan ya 😢 götür camiye bırak güvenliğe bırak 😢 çok çok üzüldüm. Sorduk her yere 😭
Uygun fiyatlı önerebileceğiniz bi araba var mı kabin tipi? 😢