Canlar bugün doğum yapalı 17 gün oldu doğduğundan beri 2 saatte bir emzirme ye calışıyorum sarılık olmasın diye ama artık yetermi yoksa böyle devam mı etmeyelim sarılık olmadık cok şükür şimdiye kadar kırkı cıkasıya böyle mi devam edeyim siz neler yapıyorsunuz nasıl yaptınız banada bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler iyi geceler diliyorum hepinize 🥰