Kızlar kızım 8 aylık ilk doğduğundan beri boynunda beyaz doğum lekesi gibi leke vardı ama sanki bikac tane daha çıktı yada büyüdükçe mi fark ediliyo bilmiyorum.herhangi bir cilt hastalığı değildir inşallah. Resim yüklemeyi bilmiyorum.boyle bişey yaşayan varmı.yada beyaz doğum lekesi oluyo mu . Cildiyeye götüreyim mi bilmiyorum 🤦🏻♀️