Simba61 Kızlar benim bebeğim oldukça zayıftı ek gıdaya geçince biraz toparladı. Hala iştahsız ama yine de çok şükür. Bir komşumuz kavanoz mamalarının organik olanlar için faydalı olduğunu söyledi. Bu arada kan değerleri vs de düşük bebeğimin. Doğru mu? Ya da 7 aylık bir bebeğe ne kilo aldırır
bitterdelisi244 Simba61 ne kılo aldırı ben sana solım:) yoğurt corbası eger alerjısı yoksa super bi corba
Muverrih Simba61 Bizde karin ağrısı yapıyor o mamalar. Tatilde filan yediriyorum mecbur ama iyi birşey değil. Kilo aldıran şey olarak bakmayin faydali şeyler yedirmeye çalışın. Kilolu bebek sağlıklı bebek değil.
kartopu23 Simba61 7 aylık bir bebek için ek gıda, adı üstünde ektir. Kilo aldıracak şey anne sütü ya da mamadır. Un grubu, pekmez gibi şeyler 8.aydan sonra veriliyor genelde. Tereyağ kilo aldırır ama onun için de erken. Persentil değeri normalse kilosuna takılmayın. Önemli olan sağlık.
Deletedmom5284 Dışarı çıkma, yemek bulamama durumu olmadıkça evdeyken kullanmıyorum o mamaları, kendim haşlıyorum sebzesi buharda, suyuyla blendırdan geçip hazırlıyorum, böylesi daha faydalı hem, karbonhidrat kilo aldırır, sebzeli makarna yapabilirsiniz
bitterdelisi244 kartopu23 6 aydan sonra anne sütü kılo aldırmıuor yalnız bagısıklık için şart eevt ama kılo aldırmadı ıcın adı ustunde ek gıdaya gecılıyo
bitterdelisi244 Mlk123 ev yapımı yogurt. tatlı kasıgı un yumurtanın sarısı. yarım cay bardagı pirinç. hepsını karıstır guzelce kesilmesin. en son ustuje nane yak dök. benımkı 15 aylık ben sımdı kıymada koyuorum hasta olmustu zayıfladı ıkı gunde toparladı
kartopu23 bitterdelisi244 6 ve 7 aylık bir bebeğin ana öğünü anne sütüdür yine. Beslenme programı özel bir durum yoksa yüzde 95 anne sütü + ek gıdadır. O da besinlerle tanışma için. 8.aydan sonra anne sütü yüzde 75 e düşer. Sonraki aylarda da giderek azalır.
bitterdelisi244 kartopu23 aynen anaögun anne sütü kesınlıkle ama arkdas kılo aldırmak ıstıyor ya ondan:)