Hanımlar bu sabah kızım 38 derece ateşle uyandı. Hemen hastaneye gittik gittiğimizde 39 olmuştu. Kan tahlili temiz çıktı idrar asla yapmadığı için veremedik. Fakat doktor muhtemelen idrar yolu enfeksiyonu dedi ve 4 saatte bir dolven calpol dönüşümlü ver dedi ve ayrıca antibiyotik verdi. Gündüz ateş düştü fakat akşam uyuduğundan beri ateşi 38 in altına düşüremiyoruz. İlaçları düzenli verdik. Ilık duş aldırdık. Neredeyse 4 saattir ıslak bez koyuyoruz alnına, kasıklarına, koltuk altlarına. Bu şekilde ateşli hastalık geçiren var mı? Cuma günü biontech aşısının ilk dozunu oldum. Olanlar bilir imzalatılan formda gebeler ve emzirenler ile ilgili yeterli veri yok diyordu. Endişelenmeye başladım acaba sütümden geçen antikor mu hasta etti diye. Eğer idrar yolu enfeksiyonu ise normal mi böyle ateş? İlk defa başımıza geliyor o yüzden panik halindeyim.