Olduk canım. Bebeğim 5 aylıktı. Ben ağır geçirdim ateş öksürük halsizlik kusma iştahsızlık koku tat hepsi gitti ilaç sadece parol bebeğimde oldu ateşi oldu inatçi düşmedi 3 gün ateşimiz çol oldu. Ateş düşürücü ve ılık duş aldırdı eşim sürekli bebeğe de bana da. Bol su içtim bolca portakal suyu. Diğer şeyleri yiyemedim maalesef sarımsak vs yesem kusuyordum. Haftalık bitti bebeğimi kontrole götürdüm ciğerlerine inmiş dedi dr ilaç tedavisi gördük bitti. Şükürler olsun