7 buçuk aylık kızım var arkadaşlar diş dönemi hastalık derken perişan olduk uyku diye bişey kalmadı artık ne yapacağımı şaşırdım salak gibiyim geceleri memede yaşıyoruz asla uyumuyor sürekli emmek istiyo karnı aç falan da değil eminim sütüm yetiyor ayrıca ek gıda da veriyorum ama nafile banyo yaptırıyorum ninni söylüyorum sallıyorum yok uyuduğumuz en fazla 1 saat artık çok yoruldum oturmaktan belim ağrıyor ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım edin 🥺🥺🥺bu şekilde ben verimli bir anne olamıyorum maalesef… Bütün evin işi kalıyor yorgunluktan hiç bişey yapamıyorum yemek yapamıyorum gece gündüz bensiz 1 dakika ayrı duramıyor bıraktığım anda basıyo çığlığı… 😔 😔 😔 Lütfen bana bir yol gösterin…