Arkadaşlar 9. Sınıfa kasar okudum lise terk 23 yaşındayım tekrar açıktan okumak istiyorum. Böyle açıktan okuyup bir meslek sahibi olan var mı acaba? Merak ediyorum lütfen yardımcı olun. Etrafınızda tanıdığınız veyahut kendiniz var mıdır böyle açıktan okuyup meslek sahibi olan. Şansım var mıdır