Tubakaya Ya kzlar çok huysuz bir kizim var aslında yerine göre ama hep bı huzursuzluk huysuzluk ağlamaklı napacagimi şaşırıyorum artk sizler nasılsınız
jap Tubakaya aynı aynı. Bi gün çok güzel geçiyo hiç mızıklanmıyo hep sözümü dinliyo sonra 3 4 gün sabah gözünü açar açmaz bi ağlamaya başlıyo gün boyu herşeye ağlıyo bağırıyo fırlatıyo