Birbebekkkbircicek
Birbebekkkbircicek bebeginiz daha cokkucuk o yuzden biberonu hemen unutur 2gun sadece. Ama mama ile besliyorsaniz mamayi hemen birakip ac birakmayin cunku emme refleksi henuz o kadar gelismedi. Onun yerine mamayi azaltarak emmesini saglayin. Eds yontemi deneyebilirsiniz. İnstagramda Dilruba Demirezer var genel olarak ucretsiz yardimci oluyor numarası sayfasinda var arayabilirsiniz. Facebookta Emzirme akademisi var orda da Asli hanim ucretsiz yardimci oluyor gruba uye olabilirsiniz. Ben red yasamadim ama belki de yasadim farkında olamadım cok sey yaptim emmesi icin bebegimin. Sutumu surekli sagdim artmasi icin. Bebegim prematüre dogmustu ama ilk gunden emiyordu. Tabi iki kere cekebiliyordu yavrum hemen yoruluyordu😞 emmesi gelissin diye mememi verdikten sonra sol elimin serce parmagini emdirip sag elimle ucu çıkarilmis enjektörle sagdigim sütü emdikce parmağımı damla damla sıkıyordum. Sagdiginiz sut yoksa mama ile de yapabilirsiniz. 30cc nin üstüne cikmayin mamada ciktiysaniz kademeli olarak azaltmayi deneyin. 1hafta parmakla yaptiktan sonra sonraki hafta memenizi tuttugunda yavas yavas meme kenarından ucu cikarilmis enjektörle ağzına sıkın. Bu kez memeden geldiğini düşünerek hem memeyi emecek hem ac kalmayacak hem de emdikce süt artacak. Cisli bez sayisina dikkat edin ac kalmasin bebeginiz. Surekli meme teklif edin ben o gunlerde gak dese guk dese meme verdim surekli ten tene temas yaptim bu sütü cok artiriyor bir de bol su ve yesillik 😍 stres yapmayin sütünuzun yeterli oldugunu düşünün her zaman 💚