Laden Cheddar 3 maymunu oynuyor yetkililer. Dalga geçer gibi çay fırlatılıyor. İnsanların o çayı içecek hali mi kaldı? Yandık mahvolduk kahrolduk. Gece gündüz dua ediyoruz yok olmuyor sönmüyor. Neredeler? Neden çıkıp bir açıklama yok neden söndürülemiyor bu yangınlar? Kimler sebep oluyor? Bir sürü soru var ama cevap yok
Misdefnee Termik santralle ilgili çok şükür tehlike yok görünüyor..Ama rüzgar yer değiştirirse bilemem.İçinde ki gazı boşalttılar.Günlerdir yanıyoruz,kendi kaderimize terk ettiler bizi.O kadar vahim ki durum inanamazsınız..
SweetPaw Cheddar güzelim doğa,Ege’nin akdenizin o güzelim hali göz göre göre yok oldu,oluyor. Çok yazık gerçekten. O ormanları,orada yaşayan canlıları, evlerini boşaltıp yaşadıkları köylerden uzaklasmak zorunda kalan insanları düşündükçe yutkunamiyorum