Woody kendi haline bıraktım hep 3 yaşındaki kızım konuşmaya başlamıştı kendi kendine küçüğü de konuşur diye yanıldım malesef ki
Tv izleme vardı bu ara azalttım, kitap okuma hiç yok çünkü okumaya başlayınca dinlemiyor ki ağlıyor yada uzaklaşiyo,sosyal ortamımız da yok denecek kadar az bunların etkisi de var sanırım