Nurhavvaaa 1 aylık aşısıni yaptırdım bebeğimin hepatit b 2. Aşısı bacağına masaj yapmıştım birşey yoktu 2 gün sonra bir sertlik farkettim aynı durumu yaşayan yada doktora götüren varmi