Kuzeymen Sedocan01 emekleme gelişim belirtisi değilki belki hemen yürüyecek. Bir arkadasımın 10 aylık hala emeklemiyor
asz Sedocan01 benim oğlum da emeklemeden yürüdü desem yeridir.(doğum gününe 10 gün kala yürüdü)yani kafaya takmayın gelişim belirtisi değil diyor doktorlar.emeklemeden yürüyen çok çocuk var.
Sedocan01 Kuzeymen ben kafama takmıyorum ama kim görse kaç aylık emekliyor mu diyor hayır diyorum ama emeklemisi gerekiyordu diyorlar
DilaraYigit1 Sedocan01 Ay emeklemesi gerekiyordu diyenler neye göre emeklemesi gerekiyormus sorun bakiyim herkes doktor olmuş kendince herşeye yorum yapıyor bayılıyorlar. İnsanlar boş lafı ne çok seviyor
Sedocan01 DilaraYigit1 aynen canım birde filancan kızı oğlu çekyet kenarı sıralamaya başlamış vay efendim tutunup kalkıyor mıs birde ne kadar tembel diyorlar
Asl90 Sedocan01 11 aylık emeklemiyor. Her bebek emeklemez ki belki direk yürüyecek. Rahat olun çevrenin baskılarınıda umursamayın
demioz 10 ay 16 günlük ve emeklemiyor dert etmiyorum açıkçası sağlıklı olsun da er geç yürüyecek zaten