MavininTonu Oğlum 1 yaşında 1 aylık uzun süredir sıralıyor yürüme arkadaşı ile koşuyor baazen desteksiz 5 saniye felan ayakta durabiliyor. Kuzenimin kızı 1 ay küçük ve yürümeye başladı bende kendimce endişe ettim biliyorum her bebek aynı değil gelişimleri farklı ama ana yüreği işde ister istemez takıyorum. Oğlum üşengeçlikten yapmıyor tutunarak daha kolay geldiği için sanki. Sizin bebişler nezaman yürmeye başladı nasıl süreci hızlandırdınız?
Cheddar MavininTonu endişe edilecek bi durum yok ki 18.aya kadar vakti var. Benim kızım 17aylıkken yürüdü
nneslihan MavininTonu 18. Aya kadar normal. Benim kızımda 13.5 aylık hızlı hızlı sıralıyor, uzun süre desteksiz ayakta durabiliyor ama yürümüyor. Geçenlerde desteksiz 2 adım attı dahada atmadı. Çok fazla üstelemeyin yürüsün diye, akışına bırakın
Bireylulmeselesi02 MavininTonu benim oğlum 1 yaşına gelmeden yürüdü kızım ise 1 yaşında yürüdü 🤗diyeceğim o ki benimkiler ikiz ve ikisi farklı zamanlarda yürüdü endişe etmeyin 🥰
DilaraYigit1 13 aylık yürümüyor hala , doktora sordum yürüteç kullandıysa geç yürümesi normal dedi , takılmıyorum ben elbet yürüyecek. Zamanı vardır
MavininTonu DilaraYigit1 Yürüteç hiç kullanmadık sadece yürüme arkadaşı kullanıyoruz, umarım en kısa sürede koşuştururlar o hallerini görmek çok güzel olur
DilaraYigit1 MavininTonu umarım canım , herşey vaktinde güzel sende takma çok fazla . Yürüyecekler elbette
MavininTonu BKumsal Küçük kızı gördüm ya inanılmaz tatlı oluyorlar o yüzden heves ettm yürüsün de o halini göreyim diye😅 illaki yürüyecekler hayırlısı bakalım
Bireylulmeselesi02 MavininTonu sağol canım 🙏endişe etme yürümeye başlayınca bu zamanlarını özlücen ondan tadını çıkar🥰
Bezelyeveannesi MavininTonu hicbisey yapmadim kendini hazir hissettiginde yapar dedim 13.5 aylikken yurudu
Seyyidenur Benim kuzum şu an 15 aylık daha yeni yürüdü çok rahat koltuklarda sıralıyordu hatta bir ara bikaç adım atıyordu sonra bıraktı bende sizin gibi endişelenmeye başlamıştım ne zaman yürüyecek diye bide toplum baskısı da etkiliyor insanı ister istemez ama nasip ne zamansa o zaman yürüyor hiç takmayın kafanıza yaşadığınız anın tadını çıkartmaya çalışın bence😌