ikiz_annesii Merhaba 5 buuck aylık ikizlerim var doğduklarından beri regl olmadım bu şekilde olan var mı
neslihannt ikiz_annesii ilk 10 ay hiç olmadım. 1 seneye kadar normal diyor doktorlar. 2. baya gecikmeli oldu. Doğum yapalı 13 ay oldu düzene girer zamanla inşallah
Ozelanneozelbebe 13 aylık bebeğim 2 kere oldum daha çok düzensiz emziriyorum büyük ihtimalle bunun için olmuyor
yagizefe111 Ben bebeğim 21 aylıkken ilk regl oldum lekelenme gibi 2 yaşına girecek hala düzene girmedi her ay aynı gün oluyorum ama aşırı az günde bi damla filan
gezentianne ikiz_annesii 9. ayda oldm ben regl oglm 1.5 yasında hala düzensiz bazen bir ay atlıyorm emzirdiğimz sürece normal