Kızlar yeni doğum yaptım ve çok emziriyorum artık göğüslerim çok ağrıyor. Uçları da hafiften yara oluşmaya başladı zaten onca şey kullanmama rağmen. Acaba bir göğüs pompası alsam da sağıp sağıp mı versem? Göğüs pompası nasıl bir şey o da çok acıtıyor mu ve yara yapıyor mu? Çünkü doktorum saat başı emzir dedi ve bebeğimin her bir emmesi zaten 45 dk sürüyor ve yoruldum