[silindi] Hayırlı günler anneler . Burun aspiratörlerindeki uçları sürekli degistiriyormusunuz acaba doktoruna danisan falan var mi yıkanıp kullanılması sıkıntı oluyor mu sürekli üç değiştirmek mı gerekli sizce
19052019 [silindi] ben kullanıyorum kaynar suya atıyorum tek tek kullansak önüne geçemeyiz valla 🤷🏻♀️
Deletedmom115 [silindi] Ben tek kullanımlık kullanıyorum her kullanışım da degistiriyorum için rahat etmiyor çünkü
Ugggg [silindi] yokya temiz yikadiktan sonra bı sıkıntı olmaz zaten biten ucu burnuyla temas ediyo sünger falan çok geride ben bide yedek üç aldım hiç gerek yokmu plastik gayet sağlam ama sünger gidiyo iste
Ecis Valla ben eğer sünger kısmına bişey gelmediyse, süngeri çıkarıp, ucu yıkayıp tekrar kullanıyorum.
[silindi] Ecis Madaliko Nln sunnymom Durununannesi_ simgealp SevcanEbrar zeynepannesi 19052019 Hyryygt Deletedmom115 Ugggg Hepinize çok teşekkür ederim aynen haklsnz değiştirmeye dayanmaz o uçlar bu arada araştırma yaptm biraz normal bulaşık süngerini kesip o sünger gibi kullanıp atanlar varmış çok mantıklı geldi pamuk da koyan varms sunger yerine ve çok uygun olur böyle yapmayı düşünüyorum zaten bebeğe değmiyor bile size de fikir olsun 😊👍
Madaliko Ben yikayip 2 kez kullaniyorum eger hasta degilse ve cok fazla birikmemisse ama doktora sormadim🤷🏼♀️
Durununannesi_ Ben aldım, daha kullanmadın o aspiratörü ama üç tanecik uç vardı ve tek kullanımlık yazıyordu. Aynı şeyi ben de düşündüm szin gibi.
simgealp 3 tane çıktı içinden ilk ikisini tek seferde kullanıp attım, sonra dedim ki almakla başa çıkmaz bu. şuan tek ucu kullandıktan sonra yıkayıp kaynar suda bekletiyorum ve tekrar kullanıyorum
SevcanEbrar Süngerini attım peçete parçası koyuyorum. Sürekli değiştiriyorum peçeteyi ucu da yıkıyorum.
Hyryygt Wee nin var e bebekte cok guzel yedek uca da gerek yok. Ben ondan aldim ve bebegi o kadar rahatsiz etmiyor. Coook memnun kaldim bakin isterseniz
Eminos [silindi] eczacimiza sorduk her seferinde degistirsen para dayanmaz dedi yikayip temizleyip kullaniyorum
Hyryygt https://www.e-bebek.com/wee-baby-burun-temizleyici-p-ewe-895 Linki biraktim yedek uc falan yok bunda. Ben sans eseri aldim. Bi kere aliyon yikayip kullaniyon
deleted2310 [silindi] Atıyorum tabiiki her şeye para bulunuyorda 10 lira bile değil ya kaldıki hasta değilse her gün kullanılmıyor.
Cekuli [silindi] ben tek her sefer yeni açıyorum ama abimler yıkıyordu bir sıkıntı yaşamadılar 5buçuk aylık 3kutu yedek uç bitti.. şimdi baktım fiyatına n11 de 12,75 kargo 7,5 4-5 kutu aldımı yaşına kadar gider neye para vermiyoruz ki🤔
[silindi] Cekuli Ben zaten yıkama taraftarı değilim alternatif düşünüyordum buldum mesela pamuk pis bisey değil sonuçta o bile kullanılabilir kaldı ki bebegimize değmiyor bile geri akma durumu da pek söz konusu değil pahali olmayabilir isteyen 10 20 lira verip alsın onlara etki etmiyo olabilir sürekli alamayanlar da vardır illa herkes zengin olacak diye birşey yok bebeğimiz hasta olunca sık değişme durumu yaşanabilir yedek uc belki an bulunmaz bebegimize zarar vermeyecekse dedigim yontemler alternatif olabilir diye dusunuyorum sagolun cevaplar için 🌸
deleted2310 Deletedmom115 Her şeye para varda böyle şeylere gelince yok yıkamak nedir ya adı üstünde tek kullanımlık.