Merhaba anneler,
kızım 7 aylık anne sütüyle besliyodum ek gıdaya geçtik. Zayıf kaldı şuan 5.900 kilo almamış bir aydır. Süte alerjisi olduğu için doktor similac elecare mama verdi vanilya şurubuyla tatlandırın dedi. İlk başta pekmezle tatlandırdık almadı. Bir sürü biberon denedik almadı. En son vanilya şurubu denedik yine almadı. Emmiyorda. Sadece çorba püre falan tüketiyor. Kabızlıgı çok var. Benim gibi olup mama verebilen var mı? Nasıl alıştırdınız?