Oğlum 22 aylık düzenli bir uykusu vardı ancak iki haftadır öğle uykusu yapmıyor. Öğle uykusu yapmayıp gece gec saatlere kadarda ayakta gezıyor. Dokuz da uyanıp gece 11 e kadar ayakta. Bu durum sıcaklardan olabılır mı ? Yoksa uykuyu mu bırakıyor? Öğle uykusuna 3 yasına kadar yatıyorlarmıs dıye bılıyorum cocuktan cocuga fark eder ıllakı ama uyumazsa butun ıslerım kalıyor aynı durumda olan var mı ? Zamana mı bırakıyım yoksa ısrarcı mı davranayım bılemedım.Gercı ısrar etsemde duum aynı