Zulkifcan Merhaba kızlar 35 günlük erkek bebeğim var islak mendil kullanmadığım halde poposunnda kırmızılık ve küçük küçük acilmalar oluştu doktora götürdüm verdiği merhemler hiçbir işe yaramadi başına böyle bişi gelen var mı yardım edebilir misiniz
Minik1Ege Zulkifcan kantoron yağı 1 gecede geçiriyor denendi 👍🏼 Birde ıslak mendille de temizleseniz mutlaka kurutun hava alsın hemen kapatmayın pamuk ile kurutun hava aldırın bi 5 dk azcık pişiğimiz oldu sizin günlerinizde birdaha hiç olmadı hemde aşırı nemli ve sıcak iklimde yaşıyoruz 😊 krem kullanmayın kantoron en iyisi gerçekten
Prensesannesiiii32 Canım bi süre altını ılık suyla yıka. Yada ılık suyla pamuğu ıslatıp sil. Sonra saf zeytinyağı sür ben böyle çare buldum
Senem1234 Bepanthol pişik kremi alın isterseniz 1-2 güne geçer. Hatta geçtiğinde bile sürmeye devam edin ki bu sıcaklarda pişik olmasın. Ben her alt değişiminde mutlaka bepanthol sürüyorum.
Zulkifcan Senem1234 bende sepamed pişik kremi aldım cok dikkat ediyodum pamuk suyla siliyodum bi.anda oldu
Prensesannesiiii32 Senem1234 bu tarz kremlerin her alt değişimde kullanıldığında deri altındaki gözenekleri tıkadığı söyleniyor. Bilginiz olsun 🌸