Dn123 Normal süt benim oğlum da icmiyordu , çikolatalı süt yaptım. Keçiboynuzu unu + süt karistirdim. Annecim çikolatalı süt yaptım sana dedim. Bir iki bir iki derken alıştı şimdi sade içiyor. Gece emmeye de kalkıyoruz , gündüz yetersiz beslendiği için ve alışkanlık olduğundan. Bu aralar ayırmaya çalışıyorum. 2 yaşına gireceğiz ☺️