Beyzza16 oğlum ateşlenince acil olarak dün gittik, doktorumuz değişmiş , sürpriz oldu bize de, önce üzüldüm memnundum doktorumuzdan fakat Deniz Bey’den de çok memnun kaldım. Yeni bir doktor arayışına girmeden kendisiyle devam edeceğim. Tavsiye ederim