kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebisim 7 kilo 8-14 kg kulot bez kullaniyorum ama ona ragmen göbeğini sikiyo lastik izi yapiyo bi buyugu 12-15 kg cok buyuk gelir diye düşündüm kullandiginiz memnun kaldiginiz bez var mi
Oznurckose1 kaymakliekmekkadayifi bu aylarda biraz tontis oluyorlar bizimde çok iz yapıyordu mecbur cırtlı bez kullandık o yüzden sordum, şuan 19ay bitiyor boyu uzayıp göbüsü gittiği için bir nebze kullanılabilir ama diğer türlü zor iz yapıyor çünkü canm
kaymakliekmekkadayifi Oznurckose1 cirtli bezlerde bacaklarini iz yapiyo😂😂 kulot bezler bavaktan rahat oluyo dediler aldim bu sefer gobusu sikti😂😂