23 haziran da regl olup 1 temmuzda asi olmustum bu ayda 26 sında regl olmayi bekliyordum bir kere adetime yakin bi günde geri cekilmeli iliski yasandi normalde prezervatif kullaniyoruz spontane gelistigi icin prezervatif kalmamisti geri cekilme oldu 1 hafta geciktim sizce aşıdan midir ası yaptırıp geciken oldu mu ???