Kızıma dogdugundan beri meme+mama şeklinde gidiyoduk fakat sütüm kesildi. Sadece mama kullanıyoruz. Hipp mama gazına çok iyi geliyor fakat kabız oldu cocugum 3 günde bir yapıyor bugün kakasinda kan gördüm. Mamayı değiştirmek istiyorum. Sma comfort alayim diyorum. Yada başka mama önerisi olan varmi. Ayrıca mamasına zeytin yağıda koydum yinede kabizdi