Edalin arada nadirde olsa irkiliyor. Eg si temiz çıktı çok şükür emare gerek kalmadı ama takipteyim hala. Vücudunda doğum lekesi gibi nörolojik lekelere, artış gösteren irkilmeler olursa tekrar gelin dedi doktor. Ama şuan çok şükür 🙏 sizde çktrin eg muhakkak aklınızda soru işareti kalmasın. Amin hepsini korusun Rabbim