Cok sevgili Kaynanamin psikolojik baskisi yuzunden (sütümün yaramadigini her zaman soyler) sütum varken mamaya basladim tek tük icerken beni birakti mamaya basladi.. 1,5 ay emdi.simdi mamayida icmek istemiyor 2 haftadir biberon reddide yasiyoruz halen aşamadık.. bugun piknige gittik aksamdan beri mama icmedi emziriyim dedim beni ozlemis resmen bebegim bos bos emdi oylece… çok uzuldum.. bende onu emzirmeyi ozlemisim cok pisman oldum mamaya basladigima zaten basli basina eziyet.. kimseyede diyemiyorum benim kararimdi cunku. Yarindan itibaren olursa eds yontemiyle memeye cevirmeye baslayacagim. Aptamil 1 numara var elimde dunden beri iciyor. Insallah basaririm ya tavsiyeleriniz ip uclariniz varmi 😔😔 nereden temin edebilirim