Gizemm35 Kızlar merhaba oğlumun göbek bağı düştü bugun biraz kan var bişey olurmu acaba ne yapmam gerek
Zuayve Gizemm35 çok akmadigi sürece normal canım bizimde yeni düştü az kanama oldu doktora sorduk akmadigi sürece sıkıntı yok dedi. Göbeğini ıslatma bi iki gün banyo yaptirma. Bezini baglarkende göbeğini açıkta bırak çiş falan değerse enfeksiyon olmasin
tgc Gizemm35 kıyafetine leke leke gelyrsa sorun degl 3.4 ğün oyle oldu kızım da snra kapandı kabuk kabuk duruyordu gun geçtikçe hiç brsey kalmadı
zeynepsena24 Gizemm35 canım biz bezle göbeğin arasına incecik temiz ağız mendillerinden koyduk her alt değiştirmede hava almasını önledi hemen ertesi gün kurumuştu o kan. Birde Balaban diye bir antibiyotik krem vermişti doktorumuz
Eliftuba Bayanlar az önce bi video izledim baticon göbekte kullanınca ilerde tiroid hastalığına sebep oldgu için önerilmiyprmuş artık