Bebeğim 13 günlük, biz de önce enjektör sonra kaşık biberon kullandık. Kaşık biberonu tavsiye ederim, gerçekten çok rahat. Bizim sorunumuz da bebeği 2 saatte bir uyandırmak. Özellikle gece uyanmak bilmiyor, zaten uyandırana kadar bir saat geçiyor:( Şu sarılık yüzünden bebeğimin sürekli uykusunu bölüyorum, vicdan azabı çekiyorum:(